Zadzwoń do nas: 
+48 509 677 929

ODMIEŃ SWOJE ŻYCIE I ZARABIAJ Z PASJI DO FRYZJERSTWA!
Z NAMI TO ŁATWIEJSZE!

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z NAMI?

 

  • Pomagamy Ci znaleźć najlepszy lokal, sprawdzamy konkurencyjność w Twojej miejscowości oraz negocjujemy warunki najmu lokal
     

  • Otrzymujesz wytyczne co do remontu, nasze wsparcie w remoncie i w znalezieniu ekipy remontowej, razem dostosujemy również lokal pod kontrolę Sanepidu
     

  • Pośredniczymy w zakupie  mebli na wymiar, idealnie dopasowanych do Twojego salonu, z prawdziwego litego drewna. Przygotujemy Ci listę niezbędnych rzeczy, którą musisz mieć przed otwarciem salonu
     

  • Zaprosimy Cię na 2-4 tygodniowe szkolenie w naszym głównym salonie, w którym przekażemy Ci wiedzę odnośnie strzyżenia, farbowania oraz co najważniejsze, prowadzenia i zarządzania Twoim salonem

1. DZIAŁANIA POCZĄTKOWE

2. PERSONEL

 

  • Pomoc w procesie rekrutacji pracowników.
    Otrzymujesz gotowe formularze rekrutacyjne

     

  • Pomoc w poszukiwaniu pracowników, tworzenie ofert na platformie  OLX, lokalnych grupach na Facebook'u. Jako nasz franczyzobiorca otrzymujesz darmowy pakiet ogłoszeń na OLX

 

 

 

  • Otrzymujesz możliwość korzystania z marki Stylehub
     

  • Zapewniamy ogólną reklamę naszej marki na terytorium całej Polski, zwiększającą rozpoznawalność marki,  szczególnie w lokalizacjach w których posiadamy nasze oddziały
     

  • W cenie franczyzy również prowadzimy za Ciebie Twoje social media: Facebook, Instagram, Google. Publikujemy nadesłane przez Ciebie zdjęcia wraz z pełnym opisem tzw. Corporate Identity, czyli identyfikacji wizualnej marki

3. MARKETING

4. WSPARCIE W TRAKCIE TRWANIA FRANCZYZY

 

  • Oferujemy Ci zakup kosmetyków za naszym pośrednictwem, otrzymujesz wybrane najwyższej jakości kosmetyki w atrakcyjnych cenach
     

  • Stałe szkolenia z koloryzacji, strzyżeń damskich, męskich, barberskich i  z zarządzania salonem
     

  • Stały kontakt z naszymi specjalistami: mistrzem fryzjerstwa, osobą od spraw organizacyjno-prawno-finansowych i specjalistą od social mediów

 

  • Poznasz opracowane przez nas zasady szkolenia personelu, zatrudnienia pracowników, obsługi klienta, utrzymania czystości w salonie i wykonywania poszczególnych zabiegów
     

  • Dowiesz się jak przeprowadzić procedurę reklamacyjną, procedurę przeprowadzania konsultacji z klientami na podstawie standardowego formularza oraz procedurę kontroli zapasów
     

  • Otrzymasz zalecenia i rekomendacje co do polityki cenowej

5. ZASADY ORGANIZACYJNE

6. WSPARCIE TECHNICZNE, KSIĘGOWE, PRAWNE, PODATKOWE, RACHUNKOWE

 

  • Zapewniamy Ci możliwość wykupienia abonamentu
    telefonicznego i obsługi Booksy w atrakcyjniejszej cenie oraz niższych i stabilnych cen za energię elektryczną

     

  • Z nami otrzymasz możliwość zawarcia korzystniejszych warunków abonamentu radiowego
     

  • Wsparcie przy wyborze kasy fiskalnej oraz pomoc w dołączeniu do programu Polska Bezgotówkowa
     

  • Atrakcyjna cena prowadzenia księgowości opisy procedur w zakresie rachunkowości (franczyzobiorca wskazuje tu metody prowadzenia i gromadzenia dokumentacji finansowej)
     

  • Masz możliwość dołączenia do ubezpieczenia na atrakcyjnych warunkach, chroniących przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem sprzętu, lub utratą zdrowia Twoich klientów. wykaz podstawowych przepisów, z którymi powinien się zapoznać franczyzobiorca

Skontaktuj się z nami

Nasz adres

+48 734 405 735

stylehub@sade.company

1 Maja 64, 53-300 Wałbrzych

Odwiedź nas

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.